Subject: Kaubandus-Tööstuskoja tagasiside Vabariigi Valitsuse määruste muutmise määruse eelnõu kohta
From: "Marko Udras" <[email-masked]>
To: "vana RAM Info", "Helena Lehtis"
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>
Date: Fri, 2 May 2025 08:39:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Saadan Kaubandus-Tööstuskoja arvamuse Vabariigi Valitsuse 19. detsembri
2012. a määruse nr 112 „Ametniku teenistuslähetusse saatmise,
lähetuskulude hüvitamise ning päevaraha maksmise tingimused ja kord ning
päevaraha määr“, Vabariigi Valitsuse 14. juuli 2006. a määruse nr 164
„Teenistus-, töö- või ametiülesannete täitmisel isikliku sõiduauto
kasutamise kohta arvestuse pidamise ja hüvitise maksmise kord“ ja
Vabariigi Valitsuse 25. juuni 2009. a määruse nr 110 „Töölähetuse kulude
hüvitiste maksmise kord ning välislähetuse päevaraha alammäär, maksmise
tingimused ja kord“ muutmise määruse eelnõu kohta.

Parimate soovidega

Marko Udras
Poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

E-post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

+372 604 0070

 <https://www.koda.ee/>

 <http://www.koda.ee/> www.koda.ee    <http://www.ettevotluskonkurss.ee/>
www.ettevotluskonkurss.ee    <http://www.estonianexport.ee/>
www.estonianexport.ee    <http://www.enterprise-europe.ee/>
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>
<https://www.linkedin.com/company/ecci/mycompany/>
<http://www.enterprise-europe.ee/>  <https://een.ec.europa.eu/>